Aktiesupport

I fredags var jag på avdelningen där man arbetar med aktiesupport. Det var helt klart inte min grej. Jag tycker i vanliga fall om att lösa problem (vilket man göra där) men jag kände inte att jag lärde mig så mycket och hon som tog hand om mig förklarade inte så bra vad det var hon gjorde. Men det var ändå intressant att få se hur det fungerar att arbeta där. När man arbetar mad aktiesupport så tar man emot samtal från folk som jobbar i Nordea över hela Sverige. Det kan tillexempelvara ett tekniskt fel som kunderna vill ha hjälp med. Då är alltså ens uppgift att försöka lösa problemet på ett eller annat sätt. Oftast så behöver man gå in i ”ett uråldrigt system” (som hon som tog hand om mig kallade det) och försöka fixa det som gått snett. Men som jag sa det är nog ingenting för mig, men man kan ju inte tycka om allt här i världen.


Kommentarer
» Erica

ja det låter som du trivdes bättre på eventavdelningen:)

2011-04-04 // 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback