FAIL

Jag är fortfarande på upptrappning och skulle idag lägga till varma grönsaker. Men till luch var det, pastagratäng, lasagne, schnitzel, korvstroganoff och någon fisk men det fanns inga varma grönsaker. Så jag och Saga gick och åt ute. Jag tog teriyakisås marinerad lax mer ärtor och sallad, senare kom jag på att marinaden innehöll socker. Aja, det var ingen sås, utan en marinad, det är inte samma sak och inte lika mycket. Men jag vet inte hur mycket socker de hade i sitt recept. Jag hoppas att det inte var så mycket.

På xtravagansa säger de att om man inte kan äta optimalt får man ta det näst bästa men hur ska jag kunna avgöra om kokt fisk med sallad, vilket bara får med två delar av tre eller om det är bättre med teruyakimarienerad lax, ärtor och sallad. Då fick jag med allt + lite socker.

Aja gjort är gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback