Fredagsmys och lördagsfrossa

Igår så gick jag och Saga och satte oss på chokladfabriken och drack te och åt choklad i två timmar. När Saga hade sutat så körde jag och hon ett styrketräningspass och intervallträning. Efter en och en halv timme var vi trötta och jag hade fått ett blodsockerfall. Sedan träffade jag Ina, vi mös och promenderade det var trevligt. Köpte även en födelsedagspresent till Lovisa. Tre st massager till henne, mig och Josefin. Det känns ju inte helt fel. Idag har deet dock inte varit en lika bra dag. Jag och mamma åkte och hälsade på Crimson, en kattunge som vi födde upp. Där bjöds det på god hembakat fika. För min del blev det två beskvier, två chokladkaka, en kokos kaka och på vägen hem en latte och en choklad bit. Känns inte så bra, men nya tang imorgon då jag ska klättra med Saga. Jag Josefin och Lovisa ska ha födelsedags middag för Lovisa idag. Josefin är på väg hit nu och vi ska börja laga mat innan Lovisa kommer. Känner mig inte så himla pepp, men det blir nog mysigt. Helst skulle jag bara vilja krypa ned i sänen och sova efter en lång och stressig vecka. Har nästan lite dåligt samvete för allt fika men det ska bli bättre nu. Inget mer godis fram tills Turkiet, vilket det bara är en månad kvar tills. Ska ta mig fan va den snyggaste bruden i den snyggaste bikinin i hela landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback