På rätt väg!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade sist. Jag tappade motivationen när julen började närma sig men nu är jag inne på rätt spår igen. Idag vagde jag mig för tredje gången, det har alltså nu gått två månader sen jag började på xtravaganza och jag har nu gått ner till 53,6 kg. Målet är att jag ska väga 50-52 kilo. Detta känns bra! Nu ska jag komma igång med mer regelbunden träning och jag ska försöka ta tag i mitt liv lite bättre. Jag ska sluta vara lat och sluta komma med ursäkter och sjuta upp saker och ting! Det gäller både träning och andra saker. Tillexempel som skolarbete. Det var allat jag hade att säga den här gången. Snart dyker det upp ett träningsschema och ett träningsprogra för en förbättrad kondition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback