Plugg 24/7

Efterskolan igår gick jag och Saga hem till mig och jobbade med UF, vi är nu kalara emd alla smycken förutom 2 eller 3. Det känns skönt! Det kommer nog inte finns så himla mycket tid över för bloggen den här helgen och nästa vecka. Har hur myket läxor och plugg som helst att göra. Egentligen skulle jag ägnat hela dagen åt det men så blev det inte, får ta nya tag imrogn. Hela nästa vecka kommer nog också bestå ut av att skola, plugga och den träning jag kan klämma in där i mellan. Dessutom så har jag inte heller något internet på min laptop, (en lånedator som är helt kass, eftersom att min skärm gick sönder på den andra datorn och den nu är på lagning) därför blir det svårt att komma åt bloggen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig så att jag orkar upp imrgon och hinner med allt det jag ska göra. Att jag nu börjat trappa upp med maten gör inte saker och ting bättre då jag har det att tänka på också. Allt planerande tar så himla mycket tid. Längtar mer än någonsin efter Turkiet och lite välförtjänt vila. Bara sex veckor kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback