Styrka


Har en sådan otrolig träningsverk idag. Både ont i armar, ryggen magen, benen och bröstet. Saga skulle följa emd mig hem efter skolan igår och jag skulle vänta i skolan medans hon hade lektion. Jag slutar i vanliga fall klcokan halv 1 och hon fyra. Så efer lunchen när Saga hade håltimme så gick vi till gymmet och körde ett hårt styrketräningspass. Att jag redan hade träningverk innan har ju inte gjort saken bättre direkt. Men även om det gör ont och jag knappt kan röra mig så känns det så himla skönt att ha arbetat igenom hela kroppen och att det verkligen känns! Nu när jag bara har 0,8 kilo fett kvar att tappa så börjar det bli dags att bygga msukler så att jag ser ut som dessa snygga kvinnor! Inte långt kvar nu, eller jo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback