Torsdag

Godmorgon. Just nu har jag spanska lektion och känner ett starkt behov utav kaffe efter den långa natten. Jag somnade inte förens klockan två och gick upp vid halv sju så det blev inte så mycket sömn. Typiskt att det alltid ska bli så när man har en tidig och lång dag. På slutat av dagen har jag idrott, det känns sådär. Vi ska spela handboll och jag har så sjukt ont i axlarna efter badmintonen igår. Men, det är i alla fall skönt och få röra lite på sig. När jag kommer hem vid fem-tiden så blir det nog en tidig middag och seden ite pluggande. Jag har bestämt mig för att börja trappa upp på lördag, eftetsom att jag är så nära mitt mål nu och inte vill gå ned för mycket heller så blir det vanlig mat och mycket träning de närmsta 6 veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback